A Dent Anna Jedlińska Koszalin

FIZJOTERAPIA STOMATOLOGICZNA

Stosujemy VIOFOR JPS, który jest systemem do terapii i rehabilitacji polem magnetycznym i energią światła.

Magnetostymulacja jest terapią stosującą wielozmienne pola magnetyczne o niskiej wartości indukcji. Zastosowane pola magnetyczne mają charakter impulsowy. Główne efekty biologiczne to działania: przeciwbólowe, przeciwzapalne, relaksacyjne, antyspastyczne, angiogenetyczne, restytucyjne.

Ledoterapia-jest innowacyjną metodą z zakresu światłolecznictwa. Polega na wykorzystaniu energii światła generowanego przez wysokoenergetyczne diody LED w zakresie widzialnym i bliskim podczerwieni. Wykazuje efekt przeciwbólowy, przeciwzapalny i proregeneracyjny.

Główne efekty biologiczne magnetoterapii:-nasilenie procesów reparacji i regeneracji tkanek miękkich, przyspieszenie procesu tworzenia zrostu kostnego, działania przeciwzapalne, przeciwobrzękowe i analgetyczne.

ZASTOSOWANIE W STOMATOLOGII:

• po zabiegach chirurgicznych- przyspiesza gojenie działając proregeneracyjnie i przeciwobrzękowo
  • w przypadku suchego zębodołu, po zabiegach dłutowania zębów, po zabiegach ortognatycznych, w przypadku pozabiegowych porażeń nerwów
  • wspomaga leczenie zachowawcze zębów i przyzębia
  • wspomaga leczenie stanów zapalnych błony śluzowej jamy ustnej
  • wspomaga leczenie neuralgii nerwu trójdzielnego
  • wspomaga leczenie złamań kości i przyspiesza tworzenie zrostu kostnego
  • wspomaga leczenie schorzeń stawu skroniowo-żuchwowego i zespołów bólowych powstałych w wyniku przeciążeń mięśni i tkanek miękkich okołostawowych
  • wspomaga leczenie ortodontyczne aparatami stałymi